יאניס אנטטוקומפו חוזה : הקבוצה משובצת בבית המרכזי שב אזור המזרח, ומארחת את משחקיה הביתיים באולם פייסרב.

יאניס אנטטוקומפו חוזה : הקבוצה משובצת בבית המרכזי שב אזור המזרח, ומארחת את משחקיה הביתיים באולם פייסרב.. הגריק פריק הסכים היום (שלישי) להאריך את חוזהו בסכום של 228 מיליון דולר עם הבאקס, כך הודיע היווני. אבל דרך הדראפט אפשר לבחור אילו. אולי אשחק עד גיל 45 מילווקי. אותו כפוטנציאל להפוך לשחקן הטוב בכל הזמנים כשכרגע הוא חתום על חוזה לארבע שנים בסך 100 מיליון דולר. יאניס אנטטוקומפו לוקח את הזמן.

מסע השכנוע של מילווקי להשאיר את יאניס אנטטוקומפו בא לידי ביטוי גם בפעולות בשוק הטריידים. 6 בדצמבר 1994 שגיאת לואה ביחידה יחידה:גיל_לערכי_אישים בשורה 20: הגריק פריק הסכים היום (שלישי) להאריך את חוזהו בסכום של 228 מיליון דולר עם הבאקס, כך הודיע היווני. יאניס אנדטוקומבו, שחקנה של מילוואקי באקס הכריז במדיה החברתית כי חתם על חוזה מחודש עם נייקי. למעשה, חוזה המקסימום החדש של אנטטוקומפו הוא היקר ביותר בתולדות ליגת הכדורסל הטובה בעולם.

Nba ×
Nba ×"ונו×'ן מיטשל נשאר ×'יוט×" ×'ו×'×"נו×'×™×¥ ×'×"רך לאטלנט×" ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
Tags hazavit hazavit.co.il nba אין יותר תירוצים בלוג ספורט הבית של אוהדי הספורט בישראל הזווית הזווית לסל הזוית יאניס יאניס אדטוקומבו יאניס אנטטוקומפו יריב קרן בלוג כדורסל כדורסל אמריקאי מילווקי מילווקי. הקבוצה משובצת בבית המרכזי שב אזור המזרח, ומארחת את משחקיה הביתיים באולם פייסרב. אבל דרך הדראפט אפשר לבחור אילו. רוצה אליפות משלי, באתר וואלה!‏, 21 ביוני 2018; אלא שהכישלון או יותר נכון. ובכן, הן יכולות להמשיך לחלום: הקבוצה בנויה סביב כוכב העל יאניס אנטטוקומפו והסייד קיק שלו, כריס מידלטון. 6 בדצמבר 1994 שגיאת לואה ביחידה יחידה:גיל_לערכי_אישים בשורה 20:

למעשה, חוזה המקסימום החדש של אנטטוקומפו הוא היקר ביותר בתולדות ליגת הכדורסל הטובה בעולם.

6 בדצמבר 1994 שגיאת לואה ביחידה יחידה:גיל_לערכי_אישים בשורה 20: אחרי סאגה ארוכה ולא מעט חששות במועדון בשל חוזהו שמסתיים בתום העונה, החליט יאניס אנטטוקומפו להמשיך בבאקס. הקבוצה משובצת בבית המרכזי שב אזור המזרח, ומארחת את משחקיה הביתיים באולם פייסרב. אולי אשחק עד גיל 45 מילווקי. אדטוקומבו במדי מילווקי באקס, 2018: הקבוצה בנויה סביב כוכב העל יאניס אנטטוקומפו והסייד קיק שלו, כריס מידלטון. אותו כפוטנציאל להפוך לשחקן הטוב בכל הזמנים כשכרגע הוא חתום על חוזה לארבע שנים בסך 100 מיליון דולר. יאניס אנדטוקומבו, שחקנה של מילוואקי באקס הכריז במדיה החברתית כי חתם על חוזה מחודש עם נייקי. ובכן, הן יכולות להמשיך לחלום: הגריק פריק הסכים היום (שלישי) להאריך את חוזהו בסכום של 228 מיליון דולר עם הבאקס, כך הודיע היווני. הגריק פריק הסכים היום (שלישי) להאריך את חוזהו בסכום של 228 מיליון דולר עם הבאקס, כך הודיע היווני. הרי הקבוצה שלו הגיעה אשתקד עד לגמר המזרח. יאניס אנטטוקומפו לוקח את הזמן.

הגריק פריק הסכים היום (שלישי) להאריך את חוזהו בסכום של 228 מיליון דולר עם הבאקס, כך הודיע היווני. הגריק פריק הילל את יריבו (מעולם לא עשה טעות), הודה שהוא חולם על הגעת כוכבים נוספים למילווקי וסיפר: בשלב זה לא ידועים התנאים הפיננסים של החוזה. אדטוקומבו במדי מילווקי באקס, 2018: יאניס אנטטוקומפו וחבריו למדו שוב על בשרם, ובדרך הכואבת ביותר, שהצלחה בעונה הסדירה אינה מבטיחה הצלחה בפלייאוף, כמו גם שהשחקן הטוב ביותר בעונה הרגילה, הוא לא בהכרח שחקן הפלייאוף הטוב באן.בי.אי.

×
×"ירו×' Espn יאניס אנטטוקומפו ראשון קוואי לאונר×" שני ישראל ספורט from isport.co.il
יאניס אנטטוקומפו לוקח את הזמן. אחרי סאגה ארוכה ולא מעט חששות במועדון בשל חוזהו שמסתיים בתום העונה, החליט יאניס אנטטוקומפו להמשיך בבאקס. במילווקי התרגלו לחיות בלי אליפויות עד שהגיע אנטטוקומפו ואיתו הציפיות. רוצה אליפות משלי, באתר וואלה!‏, 21 ביוני 2018; יאניס אנטטוקומפו וחבריו למדו שוב על בשרם, ובדרך הכואבת ביותר, שהצלחה בעונה הסדירה אינה מבטיחה הצלחה בפלייאוף, כמו גם שהשחקן הטוב ביותר בעונה הרגילה, הוא לא בהכרח שחקן הפלייאוף הטוב באן.בי.אי. כעת, כשהוא שוקל הארכת חוזה בקבוצה, האוהדים מחכים בחרדה להחלטה. הרי הקבוצה שלו הגיעה אשתקד עד לגמר המזרח. בשלב זה לא ידועים התנאים הפיננסים של החוזה.

וגם להביא כוכב בטרייד זה לא בדיוק אפשרי.

הקבוצה משובצת בבית המרכזי שב אזור המזרח, ומארחת את משחקיה הביתיים באולם פייסרב. למעשה, חוזה המקסימום החדש של אנטטוקומפו הוא היקר ביותר בתולדות ליגת הכדורסל הטובה בעולם. יאניס אנדטוקומבו, שחקנה של מילוואקי באקס הכריז במדיה החברתית כי חתם על חוזה מחודש עם נייקי. הכוכב של מילווקי יסיים את חוזהו בקיץ 2021 ואם לא יחתום על חוזה חדש במועדון, ההיט צפויים להתסער עליו, כך על פי דיווח ה'אתלטיק'. יאניס אנטטוקומפו וחבריו למדו שוב על בשרם, ובדרך הכואבת ביותר, שהצלחה בעונה הסדירה אינה מבטיחה הצלחה בפלייאוף, כמו גם שהשחקן הטוב ביותר בעונה הרגילה, הוא לא בהכרח שחקן הפלייאוף הטוב באן.בי.אי. הגריק פריק הסכים היום (שלישי) להאריך את חוזהו בסכום של 228 מיליון דולר עם הבאקס, כך הודיע היווני. יאניס אנטטוקומפו לוקח את הזמן. במילווקי התרגלו לחיות בלי אליפויות עד שהגיע אנטטוקומפו ואיתו הציפיות. מסע השכנוע של מילווקי להשאיר את יאניס אנטטוקומפו בא לידי ביטוי גם בפעולות בשוק הטריידים. החלטה שמשפיעה על ליגה שלמה: וגם להביא כוכב בטרייד זה לא בדיוק אפשרי. הגריק פריק הילל את יריבו (מעולם לא עשה טעות), הודה שהוא חולם על הגעת כוכבים נוספים למילווקי וסיפר: רוצה אליפות משלי, באתר וואלה!‏, 21 ביוני 2018;

אדטוקומבו במדי מילווקי באקס, 2018: אותו כפוטנציאל להפוך לשחקן הטוב בכל הזמנים כשכרגע הוא חתום על חוזה לארבע שנים בסך 100 מיליון דולר. הקבוצה משובצת בבית המרכזי שב אזור המזרח, ומארחת את משחקיה הביתיים באולם פייסרב. יאניס אנטטוקומפו חתם על חוזה מקסימום חדש במילווקי. החלטה שמשפיעה על ליגה שלמה:

מילווקי ×'אקס עמו×
מילווקי ×'אקס עמו×" 3 וואל×" ת×'יות from img.wcdn.co.il
וגם להביא כוכב בטרייד זה לא בדיוק אפשרי. ולדי קוגן, פרויקט אגדות כדורסל ii: אדטוקומבו במדי מילווקי באקס, 2018: יאניס אנטטוקומפו וחבריו למדו שוב על בשרם, ובדרך הכואבת ביותר, שהצלחה בעונה הסדירה אינה מבטיחה הצלחה בפלייאוף, כמו גם שהשחקן הטוב ביותר בעונה הרגילה, הוא לא בהכרח שחקן הפלייאוף הטוב באן.בי.אי. יאניס אנטטוקומפו וחבריו למדו שוב על בשרם, ובדרך הכואבת ביותר, שהצלחה בעונה הסדירה אינה מבטיחה הצלחה בפלייאוף, כמו גם שהשחקן הטוב ביותר בעונה הרגילה, הוא לא בהכרח שחקן הפלייאוף הטוב באן.בי.אי. ובכן, הן יכולות להמשיך לחלום: הרי הקבוצה שלו הגיעה אשתקד עד לגמר המזרח. למעשה, חוזה המקסימום החדש של אנטטוקומפו הוא היקר ביותר בתולדות ליגת הכדורסל הטובה בעולם.

אדטוקומבו במדי מילווקי באקס, 2018:

הקבוצה משובצת בבית המרכזי שב אזור המזרח, ומארחת את משחקיה הביתיים באולם פייסרב. אותו כפוטנציאל להפוך לשחקן הטוב בכל הזמנים כשכרגע הוא חתום על חוזה לארבע שנים בסך 100 מיליון דולר. אולי אשחק עד גיל 45 מילווקי. במילווקי התרגלו לחיות בלי אליפויות עד שהגיע אנטטוקומפו ואיתו הציפיות. בשלב זה לא ידועים התנאים הפיננסים של החוזה. כעת, כשהוא שוקל הארכת חוזה בקבוצה, האוהדים מחכים בחרדה להחלטה. יאניס אנטטוקומפו חתם על חוזה מקסימום חדש במילווקי. יאניס אנטטוקומפו, הגריק פריק שהטביע גם את הגזענים. ולדי קוגן, פרויקט אגדות כדורסל ii: יאניס אנטטוקומפו וחבריו למדו שוב על בשרם, ובדרך הכואבת ביותר, שהצלחה בעונה הסדירה אינה מבטיחה הצלחה בפלייאוף, כמו גם שהשחקן הטוב ביותר בעונה הרגילה, הוא לא בהכרח שחקן הפלייאוף הטוב באן.בי.אי. הקבוצה בנויה סביב כוכב העל יאניס אנטטוקומפו והסייד קיק שלו, כריס מידלטון. הכוכב של מילווקי יסיים את חוזהו בקיץ 2021 ואם לא יחתום על חוזה חדש במועדון, ההיט צפויים להתסער עליו, כך על פי דיווח ה'אתלטיק'. אחרי סאגה ארוכה ולא מעט חששות במועדון בשל חוזהו שמסתיים בתום העונה, החליט יאניס אנטטוקומפו להמשיך בבאקס.

יאניס אנטטוקומפו וחבריו למדו שוב על בשרם, ובדרך הכואבת ביותר, שהצלחה בעונה הסדירה אינה מבטיחה הצלחה בפלייאוף, כמו גם שהשחקן הטוב ביותר בעונה הרגילה, הוא לא בהכרח שחקן הפלייאוף הטוב באןביאי יאניס אנטטוקומפו. אולי אשחק עד גיל 45 מילווקי.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook